مسابقات تنیس دیویس کاپ، سومین پیروزی ملی پوشان

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی تنیس کشورمان با برد قاطع در برابر کامبوج و با کسب 3 پیروزی پیا پی به عنوان تیم برتر گروه C رقابت های دیویس کاپ به مرحله بعدی صعود کرد.

مسابقات تنیس دیویس کاپ، سومین پیروزی ملی پوشان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرنگاران، سومین روز از رقابت های تنیس دیویس کاپ امروز با ملاقاتملی پوشان تنیس کشورمان در مقابل کامبوج شروع شد و در نخستین مسابقه بخش انفرادی سینا مقیمی پیروز شد با نتیجه 6 بر 4 و 6 بر یک از سد سامیانگ لانگ عبور کند. در دومین ملاقات بخش انفرادی نیز حمید رضا نداف به مصاف کنی بون دیگر نماینده کامبوج رفت و ست نخست این ملاقات را با نتیجه 6 بر 4 به سود تنیسور کامبوجی به واگذار کرد، اما نداف در ست دوم با نتیجه 6 بر یک به پیروزی دست یافت و ست سوم را نیز با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان پس از فزونی در 2 ملاقات انفرادی، در بخش 2 نفره با ترکیب امیر حسین بادی و علی یزدانی به مصاف تیم کامبوج رفتند و پیروز شدند با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 3 تیم 2 نفره کامبوج را شکست دهند و در مجموع با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را مغلوب نمایند.

تیم ملی تنیس کشورمان با 3 پیروزی در مرحله گروهی این رقابت ها به عنوان تیم برتر گروه C به مرحله بعدی رقابت های دیویس کاپ آسیا واقیانوسیه صعود کرد. فردا مراسم قرعه کشی 6 تیم برتر صعود نماینده به دور بعدی دیویس کاپ برگزار می گردد و تیم ها حریفان خود را خواهند شناخت.

بیشتر بخوانید

  • برد ارزشمند تنیس ایران مقابل یمن در مسابقات دیویس کاپ

iraniro.ir: تور داخلی ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان

italyro.ir: تور ایتالیا ارزان قیمت، تور ایتالیا نوروز 97، تور بهار

itgap.ir: آی تی گپ | مجله فناوری گردشگری، موفقیت،

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 162795

به "مسابقات تنیس دیویس کاپ، سومین پیروزی ملی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات تنیس دیویس کاپ، سومین پیروزی ملی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید