توقیف 448 خودرو متخلف در گیلان

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/گیلان سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از پلمب 23 واحد صنفی متخلف و توقیف و اعمال جریمه 500 هزار تومانی برای 448 خودرو در 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

توقیف 448 خودرو متخلف در گیلان

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد در گفت وگو با خبرنگاران آمار عملکرد روز گذشته (16 فروردین) پلیس استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا را تشریح کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و امکانات درصدد تامین امنیت فیزیکی و روانی شهروندان است، گفت: پیشگیری و مقابله با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور و همچنین برخورد با خودروها و واحدهای صنفی متخلف که به توصیه های بهداشتی و ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه نمی نمایند در دستور کار پلیس واقع شده است.

وی همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را گامی موثر در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اعلام و توضیح داد: در 24 ساعت گذشته 87 دستگاه خودرو به علت عدم توجه به ممنوعیت های تردد در استان توقیف شده اند.

سرهنگ رسول زاده فرساد توضیح داد: 361 راننده متخلف که بدون توجه به مقررات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تردد غیرضروری داشتند نیز با جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون شدند.

وی با اعلام اینکه 23 واحد صنفی متخلف در روز گذشته به علت عدم رعایت موازین و مقررات مبارزه با انتشار ویروس کرونا پلمب و از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری به عمل آمده، توضیح داد: پلیس با بهره گیری از امکانات و استفاده از تجهیزات فنی هوشمند نسبت به رصد محورها و معابر عمومی اقدام و با آن دسته از شهروندانی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند، برخورد می نماید.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب شهروندان با پلیس و یگان های امدادی و خدماتی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و حفظ سلامت جامعه، از شهروندان خواست، برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت خود و خانواده تا بهبود شرایط و اطلاعیه های بعدی همچنان از حضور در تجمعات و خروج از منزل خودداری نمایند.

iraniro.ir: تور داخلی ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان

italyro.ir: تور ایتالیا ارزان قیمت، تور ایتالیا نوروز 97، تور بهار

itgap.ir: آی تی گپ | مجله فناوری گردشگری، موفقیت،

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82035

به "توقیف 448 خودرو متخلف در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 448 خودرو متخلف در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید