برای خدمت به کشتی وارد لیگ برتر شدیم، کشتی مرکز افت نموده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، یکی از تیم های مدعی و پرمهره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد سال جاری، تیم سهند ارس است که برای نخستین بار وارد عرصه لیگ شده و در این رشته تیمداری می نماید. مربیگری و راهنمایی این تیم بر عهده علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک است و جمعی از آزادکاران عنواندار و با انگیزه نیز قرار است با دوبنده این تیم به زودی در لیگ به میدان بروند.

برای خدمت به کشتی وارد لیگ برتر شدیم، کشتی مرکز افت نموده است

به همین خاطر ساجد برازنده مدیرعامل باشگاه سهند ارس در مورد هدفش از تیمداری در پیکارهای لیگ برتر کشتی به خبرنگاران گفت: ما در دهه های 80 و 90 کشتی گیران فراوانی داشتیم که می توانستند در قالب تیم های ملی حضور یابند و برای کشورمان افتخارآفرینی نمایند. طبیعتاً تهران هم سهم بسزایی از این پتانسیل ارزشمند داشت و در کنار دیگر استان های کشتی خیز، حرف اول را در تأمین کشتی گیران تیم های ملی می زد. اما متأسفانه چند سالی است این فرایند متوقف و کمرنگ شده و ما هم اکنون شاهد آن هستیم که مرکز سهم چندانی در نفرات تیم ملی ندارد.

وی توضیح داد: همین موضوع برترین علت برای حضور ما در عرصه کشتی شد تا با توجه به لزوم خدمت به کشتی وارد گود شدیم. بدیهی است ابتدا باید با سرمایه گذاری در این عرصه استارت می زدیم که این کار انجام شد و حالا امیدوارم در آینده هم بتوانیم با حمایت از کشتی گیران در این جهت گام های مؤثری برداریم.

برازنده ادامه داد: البته بحث سرمایه گذاری و حضور ما در عرصه کشتی، تنها به تیمداری در رقابت های لیگ برتر محدود نمی گردد و ما در نظر داریم به زودی یک آموزشگاه کشتی نیز راه اندازی کنیم. هدف ما خدمت به کشتی است و به هیچ عنوان در پی کارهای تبلیغاتی نیستیم که مطمئناً این موضوع را در لیگ برتر اثبات خواهیم کرد.

وی در سرانجام گفت: کشتی، ورزش اول و ملی ماست و همیشه باعث افتخار ما در میادین جهانی و المپیک شده است. به عنوان مثال چندی پیش شاهد بودیم دلیرمردان کشتی ایران در رقابت های جهانی نروژ خوش درخشیدند و بارها پرچم ایران را بر قله افتخار به اهتزار در آوردند. به همین علت ما هم وارد میدان شدیم تا با حضور در لیگ سهم کوچکی در رشد و ارتقای کشتی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگاران، ترکیب تیم کشتی آزاد سهند ارس برای حضور در لیگ برتر سال جاری را علیرضا کریمی، عزت الله اکبری، علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، مصطفی حسین خانی، محمد نخودی، امین طاهری، حسین شهبازی، محمد رمضان پور، مهدی هاشمی، ایمان صادقی، امیر حسین مقصودی، امیرحسین حسینی، رضا هاشمی، محمد نژادجوان، محمد نامجومطلق، محمد زمانی، دانیال شریعتی و امیرعلی آذرپیرا تشکیل می دهند.

لیگ کشتی آزاد با حضور 14 تیم در 2 گروه 4 تیمی و 2 گروه 3 تیمی به توضیح زیر برگزار خواهد شد:

گروه الف: سهند ارس - آموزشگاه کشتی نادری خادم و هیأت کشتی لرستان

گروه ب: صنایع مازندران - ستارگان ساری- خراسان جنوبی- مقاومت تهران

گروه ج: دانشگاه آزاد اسلامی- شهید صدرزاده- فرم دمای اراک- جوانان البرز

گروه د: فولادین ذوب آمل - پاس ناجا- آلومینیوم حکمتی

iraniro.ir: تور داخلی ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان

italyro.ir: تور ایتالیا ارزان قیمت، تور ایتالیا نوروز 97، تور بهار

itgap.ir: آی تی گپ | مجله فناوری گردشگری، موفقیت،

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 162479

به "برای خدمت به کشتی وارد لیگ برتر شدیم، کشتی مرکز افت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خدمت به کشتی وارد لیگ برتر شدیم، کشتی مرکز افت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید